-->

الربح من الانترنت بدون راس مال من صور جوجل للمبتدئين 2020

الربح من الانترنت بدون راس مال من صور جوجل للمبتدئين 2020

    الربح من الانترنت بدون راس مال من صور جوجل للمبتدئين 2020


    السلام عليكم ورحمه الله وبركاته , النهارده جاي وجايبلكم استراتيجيه جديده من خلالها تقدر تكسب فلوس و تربح من الانترنت بكل سهوله و بدون راس مال من خلال صور جوجل.
    ومن خلال الاستراتيجيه الجديده دي تقدر تحقق ربح يومي من الانترنت بدون اي مجهود , يعني اي شخص مبتدئ يقدر يستفيد مين الاستراتيجيه دي ويحقق ارباح كبير .


    الربح من الانترنت من صور جوجل 2020


    المهم انك تقرا المقال كويس وتركز في كل التفاصيل علشان تقدر تحقق الارباح المطلوبه. ,والمميزات فى الطريقة دى كتير اوى , بس الميزه الأهم في الاستراتيجيه دي انك تقدر بكل سهوله تحول المبلغ مهما كان باكثر من طريقه مش زي المواقع او الطرق الثانيه اللي ب تلزمك انك لازم توصل لمبلغ معين لسحب الفلوس كمان تقدر تستلم الفلوس باكثر من طريقه زي فودافون كاش او او البريد المصري اي طريقه مماثله  وبصراحة طرق الدفع فى الموقع دا كتير اوى وكمان هتلاقى إثباتات الدفع للأشخاص .
    ثاني ميزه في الطريقه دي انك انت ممكن تشتغل من خلال الهاتف المحمول او الموبايل او من خلال الكمبيوتر الشخصي بكل سهوله المهم ان انت بس تركز معي شويه وطول بالك وباذن الله هتقدر تحقق ارباح كويسه من خلال الطريقه دي .

    يلا بينا نتعرف على الطريقه اللي من خلالها نقدر نربح او نكسب فلوس من خلال بس الصور الخاصه بجوجل.
    كثير مننا بيتعامل يوميا مع جوجل ومع الصور اللي بيتم عرضها من خلال موقع جوجل بس هل فكرت في يوم انك تقدر تستخدم الصور دي ومن خلالها تقدر تحقق ارباح محترمه وكبيره وكل دا  بطريقه بسيطه جدا . اكيد طبعا عايز تعرف ازاي الكلام ده بيتم ؟

    خطوات تحقيق الربح من  صور جوجل للمبتدئين 2020 : 




    أولاً : 
     هتروح تضغط على الرابط التالي  https://www.up-4ever.org هتظهرليك الواجهة الخاصة بالموقع زى ماهو موضح بالصورة .

    الربح من الانترنت من صور جوجل 2020




    ثانياً : هتعمل  تسجيل في الموقع من خلال كلمه Sign Up وطبعا هتلاقي الكلام ده موضح في الصوره وشكل الموقع والوجه الرئيسيه الخاصه به.

    ثالثاً : بعد ما تقوم بالتسجيل هتلاقي طبعا جزء في الواجهه بيوريك اثباتات الدفع وطرق الدفع والاشخاص اللي حققوا ارباح من خلال الطريقه دي او الاستراتيجيه دي .

    الربح من  صور جوجل للمبتدئين 2020



    رابعاً: 
    الصورة  !! وعايز منك شوية تركيز لو سمحت علشان موضوع الصورة هو أساس الموضوع , حضرتك هتروح تفتح متصفح جوجل وتبحث عن الصور الى انت هتنزلها , وخد بالك ان الصورة الى انت هتستخدمها ميكونش ليها حقوق نشر أو استخدام , يعنى تستخدم الصور القابلة لإعادة التعديل والإستخدام ,وكمان لازم تكون الصور بإمتداد jpeg  .

    خامساً: 
    الكلمات المفتاحية :  بعد ما تنزل الصورة لازم تعمل ليها إعادة تسمية , ولازم يكون الاسم بتاعها يكون بيحتوى على كلمات الناس تكون بتبحث عنها علشان تقدر تحقق اعلى أرباح .

    سادساً :
     بعد ما تخلص تسمية الصورة هتسحب الصورة من على الجهاز وتحطها فى الموقع ( سحب وإفلات ) فى المكان المخصص , ودا موصح فى الصوره .

    الربح من الانترنت من صور جوجل 2020



    نقطه مهمه قبل ما نخلص موضوعنا وهي علشان تحقق اعلى ارباح ممكنه لازم تاخذ بالك وتعرف الناس بتدور على ايه دلوقتى وبعدين تنزل الصور الخاصه بالمواضيع دي .

     كمثال الناس كلها دلوقتى بتتكلم او بتبحث عن موضوع كورونا يبقى لو حضرتك نزلت صور خاصه بالموضوع ده ورفعتها على الموقع اشخاص كثير بتبحث وبالتالي هتشوف الصوره بتاعتك , وبالتالي هتحقق اعلى ارباح ممكنه من خلال الصور , وطبعا كل ما نزلت صور او رفعت صور اكثر على الموقع كل ما هتزيد الارباح الخاصه بك .

    ارجو في النهايه اني اكون وصلت المعلومه بطريقه سهله وبسيطه ولو في اي ملاحظه او تعليق يا ريت تبعث لي , تحياتى

    موضوعات ذات صلة :
    👀 أفضل المواقع لربح المال من مشاهدة الإعلانات 2020
    👀 أسهل الطرق لربح المال من الانترنت
    أحمد سبعاوى
    @مرسلة بواسطة
    كاتب ومحرر اخبار اعمل في موقع أحمد سبعاوى تك .
    1. شكرا احمد سبعاوي على هذه المعلومات المفيدة

      ردحذف
    2. أحسن شركه في مصر عماله مدربه على اعله مستواه فك نجاره وتغليف لوعوز تنقل عفش بيتك من غير ما تحس شركه الحمايه أحسن 💯💯 شركه في العالم الإستفسار عل 📞 اتصل بنا 01113286889

      ردحذف
    3. 01113286889 ده رقم شركه نقل اثاث اتصل بنا

      ردحذف